Arkiva e Lajmeve |
Pyetësori Studentor
Plotësimi i pyetësorit do të jetë i mundur duke filluar prej datës 31 Janar, deri më 06 Shkurt 2020 nëpërmjet platformës online të sekretarisë mësimore.
|
Data e publikimit: 2022-01-26 05:43:00
|
Lexo me teper
|
|
Afati i dorëzimit të çertifikatës së gjuhës së huaj
Për studentët e rregjistruar në programet e studimit "Master i Shkencave"
|
Data e publikimit: 2022-01-11 02:15:16
|
Lexo me teper
|
|
Ftesë për pjesëmarrje në leksionin e hapur në ambjentet e FTI
"How to boost business performance unleashing the power of data" Nga Profesorët italianë Andrea Incalza dhe Tommaso Valentini, të ftuar në ambjentet e FTI
|
Data e publikimit: 2021-12-13 10:03:49
|
Lexo me teper
|
|
Ftese për pjesëmarrje në seminarin Online nga Profesori i ftuar Prof. Dr. I. F. AKYILDIZ
6G and Beyond: The Future of Wireless Communications Systems
|
Data e publikimit: 2021-12-04 06:13:28
|
Lexo me teper
|
|
Hapet thirrja për mobilitete (bursa) studentësh të UPT-së, në kuadër të Marrëveshjes KA1 të Programit Erasmus +, në Universitetin Politeknik të Bari
Hapet thirrja për mobilitete (bursa) studentësh të UPT-së, në kuadër të Marrëveshjes KA1 të Programit Erasmus +, në Universitetin Politeknik të Barit, Itali
|
Data e publikimit: 2021-11-25 09:52:50
|
Lexo me teper
|
|
Ftesë për konferencën e parë ndërkombëtare, ICITEE21
Ftesë për pjesëmarrje në ceremoninë e hapjes së konferencës së parë ndërkombëtare ICITEE21, organizuar nga Fakulteti i Teknologjisë së Informacionit
|
Data e publikimit: 2021-11-18 08:43:35
|
Lexo me teper
|
|
Seminar Shkencor pranë ambjenteve të FTI
Drejtuar studenteve Master ne FTI:
18 Nentor, ora17.30, Salla 303
|
Data e publikimit: 2021-11-16 08:27:11
|
Lexo me teper
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 | 21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
33 |
34 |
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
40 |
41 |
42 |
43 |
44 |
45 |
46 |
47 |
48 |
49 |
50 |
51 |
52 |
53 |
54 |
55 |
56 |
57 |
58 |
59 |
60 |
61 |
62 |
63 |
64 |
65 |
66 |
|
|
|